Förlåt ska skärpa mig :)

 Jag har inte bloggat på såå sjuuukt länge asså jag är sääämst men förlåt för det, ska blir bättre..
Iaf idag var jag på mossen men Jessica , KAnya , Emilia och SElma vi kollade på en match med Sahil , LAvi och Daaan ! ;) Skit kul sen tagga vi hem för de börja regna osv fett kallt .. Ja och nu sitter jag ensam hemma syrran är någonstans och mamma är på bio och vafan ska jag göra nu dåh är as hungrig o allt men nej nej ~.~'
Jaja men veckans planer hära då inte så mycket bestämmt så chillar med livet ;) Imorgon ska jag t torget med Kanya och på tisdag vet jag inte sen onsdag har jag idrotts dag men ska göra en sak så jag slipper vara med ;) Sen torsdag ska jag vara med Mickan vi ska t tooorget , naajs ! Sen fredag iiiingen aning sen lördag GRÖNAN MED JESSICA sen söndag .. VEne :) Hahah men nu ska jag tagga och kolla på teve och göra en kopp te fan va gött huh ? HÖRS I MORGON , hej då


REPRIS BILD MEN MEN

Postat av: Sofia Pettersson'

bloggade fel ..

2011-09-11 @ 20:16:41
URL: http://sofiaalexandrapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0