toppen dag!

hahaha hej ,

ja nu sitter jag hemma framför datorn som om det var något nytt fast de är det ju inte..
iaf jag och Jessica har kollat på TRE hela filmer idag , först "After life" det är inte den dära
zombie filmen utan någon annan as bra! sen såg vi "The fourth kind" också läskig , men
väldigt bra. sen såg vi "The mist" asso fett psykisgt störd film , alla börjar skylla på varandra
om en massa saker osv asso lovar störd men ändå as bra , lyckad dag helt enkelt.. i morgon
är det MIDSOMMAR , jag mamma och min syrra ska med grannarna och grilla och sen ska
typ min andra syrra med och hennes son och ja en massa personer. längtar fett mycket
t på söndag , ny mooooobil! mamma hade letat efter EXPERIA idag men dom var tydligen slut
så vi får hitta något annat. men det blir säkert något bra men orkar inte blogga mera idag.
bloggar i morgon innan vi åker , puss !


saknar , hahah vi hade planerat att vi skulle åka iskana x)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0