MIDSOMMAR

hejsan hoppsan !

idag är det midsommar , ska spendera en heeeeel dag med min älskade familj , släkt och vänner !
fast asso familjens vänner dåda men det är lika roligt som vanliga vänner. men iaf det känns som
en sån dära perfekt dag idag , jag vet inte varför. en perfekt dag med , mamma , båda systrarna ,
min systers son , mammas kille , mammas killes son , våran granne som vi är jättebra vän med ,
hennes sambo , hennes son/söner osv.. vi kommer vara många ! men nu måste jag börja sminka
mig och ja min outfit är lätt men tycker den var fin en svart typ tunika från ginatrcot och ett par av
klippta jeans t shorts kan jag inte visa men tror ni fattar hur det ser ut .. men aja ha en perfekt dag
som jag kommer att ha , ni blir uppdaterade när jag kommer hem .. puss !


hahah , den tiden när vi alltid sov hos varandra fett kul !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0