måste skriva av mig (sanna ord t min bästavän!)

-Jessica.

Du vet att jag älskar dig men kommer fortsätta säga så tills du aldrig varit så säker förut!
DU är en av dom finaste jag har , du just du ingen annan har hjälpt mig så mycket. Visst många
har hjälpt mig men när jag är nere så finns du alltid dära för att få mig att må bättre och du får mig
att må så bra , det har varit stunder där jag bara tänker att jag vill dö men varje gång jag tänker på dig ,
min familj och mina andra vänner så tänker jag att jag ska leva för er ända tills jag dör av något annat.
Jag ska aldrig ta livet av mig och den anledning är du , min familj och min vänner ! Finns alltid för dig.
Du är inte min vän , du är min BÄSTAVÄN och ingen kan ta det i från dig du har den platsen hos mig i mitt
hjärta som ingen någonsin kan ta , en bästavän är en sån man aldrig glömmer och det är precis det jag menar.
Jag kommer aldrig glömma dig ! En dag när jag sitter och kanske är 80 år kommer jag tänka tillbaka och tänka på hur kul vi har haft tsm du och jag , kommer älska dig tills döden ! Varje gång jag tänker att vi glider mår jag skit , tänk alla våra minnen vi har tsm på så kort tid ! Jag träffade dig första gången dirket fick vi ett skit starkt band ! SKIT STARKT och det menar jag , har inte en vän som jag har lika starkt band med och det skojar jag inte om jag menar det. Om du inte tror på något av dom hära orden ska jag säga dom tills du tror på dom.. Det kan ta hur lång tid som helst men jag kommer aldrig sluta förän du tror mig , om någon annan bara hade lika mycket tur som mig att få träffa någon som du skulle jag vara så avundsjuk men glad för den personens skull . En vän som du träffar man inte på varje dag helt plötsligt , du är liksom speciell och du har det dära lilla extra som gör att man älskar dig mer och mer för varje dag som går! Jag lovar att jag ska försöka vara lika underbar mot dig som du är mot mig , men det kommer inte bli lätt. Du är min bästavän sen om du inte älskar mig lika mycket kan jag inte göra något åt men jag kommer alltid älska dig lika mycket som jag gör nu , när vi bråkar mår jag skit för att jag inte träffar dig för att vi inte pratar , fast det ärdet som är bra med oss. Vi har typ aldrig bråkat bara tjaffsat !
Även när vi tjaffsar mår jag dåligt asso skiiit dåligt , tänk hur dåligt jag skulle må om vi bråkade då?! Om vi bråkade skulle jag inte ens gå till skolan ! Skulle ligga hemma och gråta , men det ska inte hända. När vi bråkar ska jag berätta för dig hur mycket jag älskar dig och sen ska jag aldrig släppa taget om dig du är det vackraste !



KOLLA BARA MINNEN ! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0