IDAG SKA JAG VARA MED JESSICA ! ;D

goood morgon!

sov hos Karro men gick hem tidigt för jag skulle t grönan men kolla vädret -.-'
haahah iaf ska vara med bästavännen Jessica vi ska göra ngt jag har saknat
sjuuukt mycket ! vi ska kolla på fiiilm , fett najs visst? förut gjorde vi ju alltid
det sen när vi fick guldkortet åkte vi t grönan hela tiden men nu ska vi kolla
på film igen ! fast ett problem , vi vet inte vilken x) I morgon äre midsommar
vi ska grilla med grannarna och sen på lördag ska jag typ kanske vvara med
Maja tror jag det va , sen på söndag ska mamma och jag kolla efter en ny
mobil och sen när vi kommer hem ska vi möblera om mitt rum ! YEAH fett bra!
men aja hörs , puss !


HAHAHAHAHAAHAAHH jag slagga hos Jessica och vi gjorde ansiktsmask..
jag ska säga en sak , min hjälpte inte mig på något sätt ! ;p

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0