hemma

hej hej
jag är hemma nu , ovanligt va? jag är ju typ aldrig hemma längre.. jag ska säga en sak om morgon dagen vilket inte borde förvåna er, bli inte förvånade okej ? i morgon ska jag till grönan igen med naomi , haha skit ovanligt asso. men aja eeh , chattar med olivia nu , naomi har typ skrivit till alla på fb värsta facerapes liksom , haha men jag har bytt lösen nu så hoppas att hon har loggat ut och sen inte kommer in. förlåt gumman ;p haha men aah eh asso har ingen aning om vad jag ska skriva. hahah jo kolla ni vet den dära "kss kss" låten .. vi var i naomis hiss sen jag bah kollar i spegeln och tar tag i en stång bah "kss kss" asso vet ni hur kul det va eller ? x) omg fett rolig helg jag har haft! sen vi typ var med några på grönan hänka med dom t spånga sen åkte vi hem asso lovar skit kul jag har haft driver inte. men aah på tisdag ska jag t grönan med ida , kuligt värre ;] första gången på jätte länge jag & naomi va med henne idag asso hahahhaha fan vad skönt vi har haft , fet krall asso. nää driver men vi har haft skit kul. nu vet ni ju det , mami får lön snart då ska hon betala räkningar och sen ska vi åka och kolla på mobil. kommer typ inte få en HTC wilfire S så nu är jag ledsen men aja , bara jag inte får samsung skit så är de bra. men aja nu ska fortsätta nörda på fb så hoppas ni får en fortsatt trevilg kväll :'] hej då




I love yaa cutie!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0