förlåt för skit uppdatering !

asso förlåt verkligen men har inte haft någon blogglust eftersom jag har en sån ful design
just nu och liksom orkar inte tjata på linnea och fråga om hon är klar hela tiden så får fråga
någon annan.. men iaf , fick typ väääärsta lusten att åka t grönan idag men ingen kunde så
ist ska jag typ vara med Jessica och Dogge , roligt roligt. har ingen aning om va vi ska göra
men det kommer vi väl på sen.. Midsommar vart helt underbar som jag trodde fast det blev
bättre än vad jag väntat mig faktiskt.. men aja ehm jag sov hos Mirette sen i lördags sov hon
hära och sen på sööndagen åkte vi t farsta och köpte en ny mobil t mig och sen var vi ute
och sen igår var jag med Emma vi badade och så hade skit kul .. men aja har inte så mkt mer
att säga bloggar när jag kommer hem puss !


bild från igår :))

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0