DAVID = IRRETERANDE & JOBBIG (ibland)

god mörgön alla !

sitter o messar med folk och så messade david mig och sa att han var hemma från thailand
o han var ju där med emma och liksom jaag , ville ha emmas nr eftersom jag har en annan
mobil så har inte jag hennes nr liksom , men aja han bah vad får jag ? jag bah men jag vene
asso fett jobbig hahah han kan inte ens skicka ett nr ?! hahah men aja nu väntar jag på att
Sonia ska vakna för jag ska ju vara med henne idag och så måste jag fråga henne en privat
sak ! men aja orkar som vanligt inte blogga mer , tycker det här var ett bra morgon inlägg ,
eller?! men aja hörs senare har det riktigt roligt idag som jag säääkert kommer att ha. puss!


OMG , fett fin du blev på den hära bilden skojar inte !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0