att vakna bredvid dig är det vackraste jag vet!

Tjenixen !

sitter och väntar på roliga Naomi hon duschar sen ska vi börja fixa oss, I think..
Ska snacka med mami sen när jag kommer hem också ska fråga om jag kan få,
HTC wildfire S. den värkar fett grym ! as liten perfekt storlek för mina händer..
Ska kanske t min mormor idag, hon fyller år men tror det blir lite senare, asso skulle
egentligen gått på en festival med Mirette och Saga men inträdet kostar 20:- och ja, mami
är redan hos mormor men hon sa att jag fick komma senare om jag ville.. iaf ehm igår natt
hade vi roligt snackade i tele med en person och Naomi också och sen chatta jag men två
speciella personer. yeah, men aah haha vene riktigt vad jag ska berätta mera..
jag vet världens bästa låt här får ni den ! Tack t Naomi för att du visade den :]



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0